lördag, oktober 28, 2006

Acariciando a su nuevo amigo



1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Samuel och Contxi!

Det var länge sedan. Jag får verkligen gratulera till er Selma! Vad roligt! Jag träffade Peter i somras på Öland och pratade lite med honom så jag visste att ni väntade en liten (blir inte du och Peter mer och mer lika?). Vilken söt liten krabat! (Selma alltså...) Hoppas ni alla mår bra! Jag har mist alla mina mailadresser då jag hade datorproblem i somras och fick formatera om hela hårddisken, så nu tog jag och googlade på Samuel Asteberg och fick fram din blogg. Jag hittade inte någon e-postadress här så jag tänkte att då får jag väl skriva en kommentar så kanske du läser den och kan skicka mig ett mail. Istället för att skriva allt för mycket här så lämnar jag bara min e-postadress så kan du väl höra av dig. Nu når mig på markus.sand@hem.utfors.se. Vi hörs! Ha det riktigt gott! /Markus